0-800-21-82-13 Безкоштовно по Україні

Повернення автомобільних деталей відбувається за такими правилами:

  • Винятково на адресу компанії. Для цього необхідно попередньо погодити нюанси з Вашим закріпленим менеджером по телефону. Зверніть увагу: ми не розглядаємо відправку зворотної продукції післяплатою.
  • Протягом 14 днів від дати, коли було здійснено замовлення.
  • Наявність упаковки виробника, наклейок, лейблів та повної комплектації запчастини – обов'язково. До того ж, на упаковці не повинно бути позначок та написів.
  • Продукція повинна мати товарний вигляд. Наш інтернет-магазин не приймає деталей з ознаками експлуатації або монтажу.
  • Наявність накладної із зазначеним ПІБ клієнта або номером замовлення, артикулом продукції, датою замовлення, кількістю запчастин та причиною їх повернення.

Що не можна повернути:

  • Електрообладнання. Винятком є ​​лише свічки запалювання/накалу та лямбда-зонди.
  • Технічні рідини та автомобільна хімія. Виняток – олії.
  • Комплектуючі, які були замовлені з-за кордону.
  • Продукція не є складом компанії «ULC» - товар, який був привезений на замовлення.

При отриманні замовлення Ви повинні перевірити комплектацію продукції, її якість та кількість. Оскільки претензії, пов'язані з пошкодженням продукції, її неповною комплектацією приймаються безпосередньо у момент отримання.

Зверніть увагу: якщо товар був пошкоджений безпосередньо під час перевезення транспортною компанією («Ін-таймом», «Гюнселом», «Новою поштою» тощо), претензії приймаються цією ж компанією в момент отримання посилки.< /p>

Недотримання політики повернення загрожує відмовою у поверненні.

Особливості повернення коштів клієнту:

  • Повернення відбувається на карту або розрахунковий рахунок покупця конкретного товару після підтвердження співробітником компанії «ULC». Точно вказуйте нашому менеджеру ПІБ і реквізити.
  • Повернення коштів проводиться виключно на реквізити нашого клієнта
  • В середньому, повернення грошових коштів триває від 1 до 10 робітників днів.
  • Ми не несемо відповідальність за неправильно вказані Вами реквізити.

Зверніть увага: якщо Ви не отримали товар під час (на протягом 5-ти робітників днів), неустойка компанії-перевізнику оплачується Вами.

Якщо присутній невідповідність номери на упаковці і номери комплектуючих, а також, якщо форма/зовнішній вигляд деталі не відповідає замовленому Вами, ми самі оплачуємо послуги транспортної компанії.

Загальні правила подачі рекламацій (Претензій)

Підводячи результат, назвемо головні правила подачі рекламацій в компанію "ULC":

  • Про дефекти, виявлених при отриманні товару, відразу ж повідомте нашому менеджеру по телефону;
  • Якщо вихід з ладу куплених у нас запчастин спричинив за собою поломку пов'язаних вузлів автомобіля, Вам необхідно зробити детальний фотозвіт з повним описом поломок. Знімати деталі з авто до надання даної інформації своєму менеджеру не рекомендується.
  • Відправляти рекламаційний товар слід із повністю заповненим бланком рекламації, оригіналом або копією акта виконаних на СТО робіт із встановлення конкретної деталі. Якщо Ви платили за безготівковим розрахунком, також потрібно надати накладну з артикулом, кількістю товару, датою, підписом та печаткою. Будьте готові до того, що у Вас може бути запитана додаткова інформація чи документи зі СТО.
  • Усі претензії розглядаються до 14 робочих днів у звичайному випадку і до 30 – якщо виробник вимагає деталь для експертизи.
  • При позитивному рішенні щодо рекламації, ми відшкодовуємо Вам вартість рекламаційного товару: зараховуємо гроші на Ваш особистий рахунок. Реквізити для зарахування коштів зазначаєте Ви.
  • Ми компенсуємо виключно вартість деталі, без вартості її встановлення на авто. Виняток – випадки, коли через нашу запчастину вийшли з ладу пов'язані вузли авто.
  • Ми не приймаємо рекламації, при подачі яких були відсутні необхідні документи або не було повністю заповнено бланк рекламації. Тому уважно заповнюйте документи.
  • У разі негативного рішення щодо Вашої рекламації, повернемо рекламаційний товар з іншим замовленням або іншим погодженим способом. Ви будете повідомлені про відмову усно та письмово.

Пам'ятайте: можливість рекламації поширюється не на всі групи товарів. Щоб уточнити, чи діє вона на Ваше замовлення, зателефонуйте менеджеру «ULC» за вказаним на сайті номером. Бажаємо вдалих покупок у нашому інтернет-магазині!